starstruck !

helt jäkla starstruck är jag just nu !
min favoritbloggerska svarade på min fråga, miiiiin ! lilla mig liksom !

snackar ju om Caty, gaaaaaah !

hon svarade på denna frågan som jag ställde;
Postat av: kajsa ♥

om man ser dig på t.ex stan (bor också i jönköping) får man gå fram och typ säga hej? :D btw, stort fan !

 

detta var vad hon svarade:

CATY om statistiken !:
sv: Absolut! :) Det kommer ofta fram folk och hälar och tar bilder med mig. Det tycker jag bara är kul och trevligt :)

fattar ni hu rglad jag är just nu?
GAAAAAAAAAAAAAAH !


ser ni hur cool hon är eller?
jag vill ha hennes stil, hennes gaderob hennes allt !



(+klockan är 2 på natten och har redan haft över 30 besökare, sjukt !)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0