statistiken !

statistiken har blivit så sjukt bra dessa senaste dagarna !
tack så jätte mycket !
puss på er !


imån blir det disco, as peppad !
förra året var asfett så jag hoppas att få samma resultat i år igen !
(ska gå med nikki sötisen, dock kunde ju inte elinor gå så det var ju ett minus poäng. big time !)

och nu kom jag och tänka på en sak, varför går det inget bra på teve längre på kvällarna?!
^^det var dagen/kvällens nöt...
hej då, nu ska jag dra.
nej men, jag orkar inte skriva något mer, pusspuss.

psssst. gissa vad pappa kom hem med till mig idag?
PHOTOSHOP !
nu ska allt bloggen och alla mina bilder bli sjukt mycket snyggare !
(måste ju dock lära mig det först)


Kommentarer
CATY

sv: Absolut! :) Det kommer ofta fram folk och hälar och tar bilder med mig. Det tycker jag bara är kul och trevligt :)

2012-02-15 @ 23:40:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0