min helg

lördags - jag vaknade typ vid 1 i lördags så gick jag upp & duschade coh sånt, sen åkte vi ut till några kompisar i bankeryd och så var vi där hela kvällen. jätte mysigt, vi grillade & satt ute och bara njöt av livet haha.
 
söndag - typ kalas hemma hos min mormor. inget mer haha. sovde typ bort halva den dagen. smaaaart.
 
igår/måndags - vaknade vi typ ett av ett sms från elinor för att jag skulle vara med henne och ebba, så typ 5 min efter att jag hade vaknat står ju klart som fan dom där utanför dörren -.- men jag gjorde typ iordning mig sen så drog vi till kfum, sen drog vi hem till mig igen sen drog vi till dh för ebba och elinor skulle dit, men sen så typ ville dom att jag skulle hänga med in men pallade inte för jag var så jävla hungrig haha, så då gick bara ebba in på dh och jag och elinor gick hem och åt. sen så sovde elinor över här. lyckad daaaag !
 
idag - vaknade typ vid halv elva för jag frös så jävla mycket för att jag hade visst gått upp mitt i natten och öpnnat mitt fönster.. kommer inte ihåg att jag gjorde det. haha. men sen så typ kollade jag och elinor på film tills klockan var typ 3 - 4 så gjorde vi oss iordning och så för vi skulle dra ut men det blev aldrig så sen så kom min kusin och så åt hon här sen så typ stack hon och nicklas, sen så för typ en timme sen så drog elinor hem så nu sitter jag här vid datan och bara lyssnar på musik och gnuggar sönder mina ögon pga min jävla pollenallergi. bra att vet haha. nej men ni får ha det så bra så bloggar jag imån, pusspuss !
 
OBS. min blogg.se app funkar fortfarande inte så det är därför bloggningen är så dålig, men håll ut !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0