skolavslutning

japp, hade skolavslutning idag. fett najs. kommer dock sakna alla under sommar. fett mycket.

men sen efter skolavslutningen drog jag & elinor upp till A6 och hängde där ett litet tag, sen drog vi tog KFUM och var där i typ två timmar och fan va kul vi hade ! hahaha men sen drog vi hem det till mig sen åkte elinor hem så åt jag med min familj och nu sitter jag här i soffan och kollar på någon film som precis slutade.

imån ska man väl vara med några i guess, eller bara vara hemma. vi får se.
men sen nästa söndag så drar jag till Kungshamn men min familj, kommer dock uppdatera lika mycket där som vanligt ! fast bara genom mobilen, sen så veckan efter vi har kommit hem på onsdagen drar jag till Gotland, kommer också uppdatera där kanske inte lika mycket för att täckningen suger där ute eftersom att vi bor typ ute på landet.

men vi hörs imån, puss !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0