snart dags

japp, jag drar ju iväg på semester imorgon, åker efter 9 tiden så det blir nog intget bloggande imÅn men dock har elinor lovat att hon ska gästblogga lite medans jag är borta!
men idag har jag bara sovit & packat. roligt osv...
men igår var det ju midsommar, hoppas ni hade det lika bra som mig, eller bättre? vem vet !
men min midsommar var jätte bra, umgicks med släkten osv. och asså dom vi var hemma hos aså ni skulle sett deras sommar stuga, så jävla stor var den och den var som tagen ut en designkatalog, alltin var typ svart och vitt och jätte stort och lyxigt, vill också ha en sån sommarstuga haha !
 
men nu sitter jag bara här vid datan och typ äter godis haha, men puss !
 
DESSUTOM OM NI HAR INSTAGRAM KAN NI JU FÖLJA MIG DÄR NÄR JAG ÄR PÅ SEMESTER KOMMER NOG LÄGGA UPP LITE BILDER, @KAJSAOFSWEDEN !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0