gårdagen

gårdagen var så jävla bra.
hade prov i skolan, gick dock åt skogen men slutade precis efter det så slutade väl typ vid 11 tiden? efter det jag jag, Wilma & Tova hem till mig för dom ville träffa Milo (mina kusiners hundvalp) för min mamma hade varit hundvakt hela dagen, så då gjorde vi det också lekte vi med honom jätte länge. sen blev han typ as trött så somna han i mitt knä, så söt så det finns inte !
vid tre tiden åkte jag & min mamma ner på stan fick lite kläder där, tack mamma ! love you !
sen så skulle jag, Alva & Malin med Dennis, Pontus & Oskar och bada men det blev inget med det utan jag, Alva, Malin & Wilma åkte ner till marknaden/tivolit nere i stan. så då var vi där ner as länge, sen kom Dennis & Pontus ner dit så träffade vi dom. vi typ hängde med dom rätt länge. sen behövde Malin åka hem så då åkte Alva hem också eftersom att dom bor grannar. men jag & Wilma stannade kvar med dom i alla fall i typ en timme till och vi gick typ bara runt nere på stan och chilla, snacka och sånt.
sen åkte vi hem.
men det var så jävla kul, tack för kvällen allihop !



Kommentarer
sarah

vad fick du för kläder ? om du vill så kan du ju lägga upp bilder på dina nya kläder (:

2012-05-27 @ 13:06:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0