dagen

idag - i skolan började vi 20 över 9. hade kompesation från idrotten sen på engelskan kollade vi på film, narnia blev det !
efter det slutade vi, så det var gött.
sen när jag kom hem så åkte jag & pappa och lämnade in min mobil, den har ju varit helt smashad i typ ett år nu men har inte typ velat lämna in den om man säger så, vill inte vara utan den !
men nu la den av helt så det var la dags, för både där bak- och fram var den helt smashad, båda kamrorna var sönder (har ju en iphone 4 därför är det 2 kameror), & volym knapparna hade lagt av, så nu fixas allt det så det var ju bra !
& nu typ åkte mamma och hennes kompis härifrån dom ska på den här privata konserten på a6, vill också följa med haha ):
imon - blir det skola på dagen sen på kvällen får vi gäster !
typ alla som var med i karibien 2010, alltså 16 person. wow.
men ska käka nu, puss på er !

(eftersom att jag har lämnat in mobilen blir det antagligen inte så många inlägg dom närmaste dagarna ! vet inte när den blir klar !)
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0