i'm feeling awesome

kom precis hem från järabacken, eller ah, jag åkte inget, utan vara bara med Lucas och Adam.
vi typ gick upp för hela jävla backen, HAHAHAH, många skratt och mycket ont i rumpan eftersom att vi åkte ner på röven, HAHAHA !
sköna killar, hahah !

men ah, det var faktist riktigt roligt idag ändå !
bilder kommer lite senare.



ikväll ska min lillasysters kompis sova över, fyyyyyyyyy.
och på lördag ska Elinor sova över här igen, vi ska ha det fett och fetaoss med godis och dricka och allt annat gott som finns, HAHAHA, nej men typ !

nu ska jag kolla Big Brother eftersom jag missade det igår, fyskäms, mem ah, vi syns sen, puss !
image description


Kommentarer
Sannalitens.se

Hej! Ska du göra något roligt i helgen? :)

Kramar!



Förresten, gör du bloglovin-byten? I så fall kanske du vill göra med mig? :) Om du vill de så är min länk här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2681438/sannalitensse Lägg till mig och skriv vilken följare du blev(nummer alltså) och skicka med din direkt-länk så lägger jag till dig på direkten! :)

2012-03-02 @ 17:54:39
URL: http://Sannalitens.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0