I take these pills to make me thin I dye my hair, and cut my skin I tried everything, to make them see me, but all they see, is someone that's not me.

har sovit över med Elinor från igår till idag, sen åkte hon hem och då åkte jag och pappa till telia för att mitt någonting hade gått ut så jag kunde inte sms:a så då fixade jag det, så nu går det att sms:a igen !
NU ÄR DET PÅSKLOV !

och anledningen till dålig uppdatering är att vi har haft så sjukt mpnga prov denna veckan, inte för att jag har pluggat för dom men ändå...
har varit sjukt trött den här veckan?!
och sovit i alla fall minst 2 timmar varje dag precis efter att jag kommpit hem från skolan...
men sen blir det nog att kolla på någon film typ... vi får se !
ha det bäst, puss & kram !
(bilder från idag)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0