JAG ÄLSKAR DIG

Kommer ihåg i 3:an på fritids när dom sa att det skulle komma en ny tjej till 3:an, när jag såg dig för första gången visste jag att du var speciell.
Men då visste jag aldrig hur tighta vi skulle bli.
Trodde aldrig våran vänskap skulle vara såhär stark,
Vi har verkligen stöttat varandra genom vårt & tort, och eld & vatten.
Vad för val jag än valt här i livet så har du funnits bredvid min sida.
Du har alltid varit på min sida oavsett vad, och du har alltid stått bredvid mig.
Vi är exakt likadana, vi tycker exakt samma, vi har samma humor.
Båda två har samma damp, båda är lika sjuka i huvudet.
Vi båda två är riktiga flippare som springer runt & gör jagvetintevad.
Du är en av dom få som verkligen kan få mig att le & må bra. Vi kommer så jävla bra överens.
Alla "rykten" som alla har spridit.
Jag sket i alla, för vi två visste sanningen, och det var det enda som spelade någon roll.
Vad som än händer så kommer jag aldrig lämna dig, No matter what.
Du är personen som förstår mig så braa, det är inte sant.
Jag tror jag har hittat min stjälsfrände, haha. Ärligt talat. Jag skulle gå igenom en skottlossning för att komma till dig. Jag är beroende av dig.
Hur kan du förstå mig så bra? Jag kan säga allt till dig utan att ens säga att det inte får komma ut.
Jag säger precis vadsomhelst utan att ens vara orolig över att du ska säga till någon annan.
Bara för att jag redan vet att du aldrig skulle göra så mot mig.
Jag skulle aldrig lämna dig, Jag skulle aldrig lämna din sida. Kommer alltid vara där jag lovar.
Helt ärligt, jag kommer alltid finnas vid din sida & finnas här för dig, Utan undantag!
Spelar ingen roll om du behöver mig eller inte, jag skiter i. Skulle aldrig dissa dig.
Vi har verkligen klarat allt tillsammans. Har vi Varandra klarar vi precis allt.
Du är en underbar människa och dom som inte ser det har något fel på .
Med varandra kan vi alltid vara oss själva, min lilla psykopat.
Jag älskar dig Elinor Lundin. Min Ellie, Min bitch, Min soulmate, Min bobo, Min älskling, Min glädje, Mitt lyckopiller, Min soldat, Min medicin, Min flippare, Min ängel, Min galna booooobo.
DU BETYDER MER ÄN ALLT.

(Va stolt, jag skrev det här med stora bokstäver bara för din skull.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0