allt detta skitsnacket...

åhh, man blir ju riktigt less på detta skitsnacket ibland. men snackar du skit om min bästavän då jävlar får du räkna med att du får med mig & göra.


men ah, tja !
fick lite damp där uppe bara haha, men har varit i skolan idag. fick sluta 2 timmar tdigare så det var gött, vi spelade typ spel i en kvart på svenska sen fick vi sluta.
sen så typ åkte jag & elinor till torpa vid 7 tiden vi skulle träffa tuva & wilma, men det blev inte så.
men nu sitter jag & elinor här vid datan, hon ska sova över här så det blir nice.
men ah imån ska jag ta sprutan eftersom att jag var sjuk när alla andra tog den, men elinor har lovat att hänga med. hah.
men ska va social med elinor nu, puss ! <3
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0