alla har väl fallit någon gång i trans...

tja, har varit med elinor i dag, sen typ vid 6 drog vi & träffade några & bara chillade med dom tills klockan var typ 9 sen drog jag hem för jag var typ as hungrig. men ah. så såg typ min dag ut, haha. skola imån i alla fall. *tumme ner*
men just nu sitter jag på mitt rum & lyssnar på musik & ska snart lägga mig för är typ piss trött, jävligt konstigt för att vara jag. jag brukar aldrig vara trött på kvällarna bara på eftermiddagen. typ varje gång jag är med elinor & vi lägger oss i soffan och kollar på tv så typ däckar jag och sover i 15 min sen vaknar jag & har typ världens energin. konstigt jag vet haha.
men ah, som sagt ska gå & lägga mig puss !

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3214658/images/2012/pic_205628741.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0