fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

får damp på min syster.
usch.
sitter fortfarande här i min onepiece *laat*
jag har damp på min lillasyster och hennes kompis.

men aja, sitter här i min onepiece och ska snart göra mig iordning..
har piss tråkigt.
ska inte göra något idag typ bara hänga med mamma och klara när dom ska köpa present till någon i klara's klass, kul?
nej.
men ah, sista lov dagen imån, ska faktist bli rätt gött att komma tillbaks till skolan igen , träffa alla igen (eller ah, en del vill jag inte träffa), komma in i schemat, vakna tidigare... okej, den sista var inte sann.
vem vill vakna tidigt och gå till skolan?
men ah, ska ändå bli skönt med skolan igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0