FRÅGESTUND DEL 1 !

hur länge har du bloggat?
på denna bloggen har jag bloggat i några månader men har haft andra bloggar förut också !
typ som DENNA !

vilken skola går du i?
prolympia, en sportskola som ligger i centrala jönköping !

favoritpogramm?
90210 eller how I met your mother !

vilka bloggar följer du?
mina kompisars bloggar, t.ex elinor och wilma, och dom här kända bloggarna typ kenza, caty, hofh, kissie m.m

hur lång är du?
1.55-159, kommer inte riktigt ihåg, men kort är jag i alla fall !

vad skulle du vilja ändra på dig själv?
allt typ?

favoritlåt & tips på bra låtar?
kolla min spellista för låt-tips ! tryck HÄÄÄÄÄÄR för att komma till den !

vad skulle du ha valt, fint utseende med dålig atittyd eller ful och jätte snäll?
hade nog tagit ful och snäll !

Gillar du frysta köttbullar?
hahah, kul fråga !
men nej, hah :)

Favorit filmer?
the notebook, helt klart min favorit !

Kan du få in hela din hand i munnen?
nej, det kan jag inte !

Seriöst olagligt snygg du är !!!! Drunknar i dina ögon. Bästa bloggen jag svär!!!! Sluta aldrig blogga och skit i alla snefödda idioter som leker tuffa bakom skärmen!! Du är alltid dig själv och det är det som gör dig så jävla grymm!:) du är finast! Ta hand om dig! :)
jag blir så jäkla glad av sånna här kommentarer, tack för fan !
tack så jävla mycket !

Din favvo artist?
har nog ingen just nu !

Har du opererats?
nej, inte vad jag kommer ihåg...

Är din familj rik?
hah, inte vad jag vet !

Hur många består din familj av?
mig, min lillasyster Klara, min mamma och min pappa !
så 4st !

Har du haft sex ? isånafall hur många ?svara ärligt !
hah, neeeeeeeeeej !

tycker du om cola ?
det finns just godare saker men det går ju och dricka, det är ju inte äckligt !

kan du tipsa om några appar ?
instagram, draw something, voxer, camera time (om du har en 4 !)

tycker du iphone är dålig ?
HELL TO THE NO !
älskar min iphone,den är som en liten dator, även om min knappt fungerar, höhöhö....

när grät du sist ? isånafall vilken orsak ?
kommer faktist inte ihåg !
harinte gråtit på ett bra tag !

vilka brukar du vara med ?
elinor, nikki, jacce, noah, david, felix... (i skolan då,  haha)

vilken skola går du i ?
svaret finns om du tittar upp !

hur gammal är du ?
blir 13 i höst !

tycker du om sommaren och vintern ?
sommaren: JAAAAAAAAAAAAAA !
vintern: nja, sådär.

om du skulle haft din drömkille för en dag , vad skulle ni gjort då ?
gift oss, hahah !

hur ska din första dejt va ?
bra... hahaha !
nej men, jag vet inte riktigt !

vilken land tycker du mest om ?
dominikanska republiken, som jag va i förra julen (ligger i karibien) och usa, även om jag inte har varit där !

dricker du alkohol ?
har gjort det någon kanske men inte sådär jätte ofta liksom !

festar du ?
festar och festar... ibland :)

vad för smink använder du ?
foundation, eye liner, solpuder, mascara... blir inte mer än så till vardags !






kommer en till del senare !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0