svar !

fundera på det du ! om adda mig på facebook !:
är du ihop med jacob rosenqvist?
IP: 90.224.8.8627 Februari, 20:53

sv: rätt obvious att du är någon från skolan?
men aja, nej, vi är inte ihop !
jacce är en riktigt bra kompis till mig men jag förstår varför du tror att vi är ihop, vi kramas ju typ hela tiden,  hahah, men vi är inget mer än kompisar ! :)

hejhej om KAN KNAPPT ANDAS !:
är du och tjejen brevid dig tvillingar/syskon?
IP: 90.224.8.86
26 Februari, 22:32

sv: hahah, nej !
tjejen brevid mig heter Elinor Lundin och är min bästa kompis !
även om jag kanske hade önskat att vi var syskon ;)
och det är jätte konstigt för att när vi började 6:an frågade typ alla om vi var syskon, vi hade aldrig förut hört att vi var lika och nu säger till och med min släkt att vi ser ut som tvillingar... lite skumt faktist !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0