svar !


KommentarTid
Elinor Lundin om färga håret?:
Okej, slampa..
Du ska inte säga att något är fejk, du har ens inte visat ditt namn ? Du kanske är fejk, vem vet egentligen ?

Okej Kajsa, jag vill också ändra mitt hår.. Men du ger dig fan i den röda hårfärgen, du ska ha det mörkbruna tyyp..♥
IP: 83.226.128.128
23 Februari, 20:41
Anonym om färga håret?:
seriöst, man ser att ditt hår är fake?
IP: 90.224.8.86
23 Februari, 19:56

Anonym: nej, det är mitt riktiga hår.
varför skulle jag ljuga om något sånt?
jag har långt hår, många har det? betyder det att det är fake bara för det?
nej precis.

Elinor: du är för gööllig 

vi ska fan göra det !
dock inte den röda...lololol


Kommentarer
Anonym

men man ser ju att det inte är ditt riktiga hår?

seriöst.

2012-02-23 @ 22:27:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0