HOROR !

FY FAN !
aja, ska berätta vad som hände idag på donken.
Idag var jag, Nikki och Elli nere på stan för att vi skulle äta på donken, då är det några tjejer som stället sig upp och skriker, såklart kollar vi på dom för vi vill veta vad som händer.
efter typ 5 minuter kommer det fram en tjej och säger: 'varför ger ni oss bitch blickar?' och jag bara: 'va?'.
sen gick hon.
efter typ 10 minuter ska dom gå.
och då kommer dom fram till oss och två stycken stället sig bakom mig och Elli och en bakom Nikki, och två tjejer står framför bordet, 'en av tjejerna säger: 'varför kollade ni bitchigt på oss förut? Ni ska va jävligt glada att jag inte slåss just nu. ni typ kollade as bitchigt på oss.' och då säger jag 'vi typ kollade inte alls på er bitchigt?' och då kastar den andra tjejen (som kom fram till oss tidigare) en stor jävla fet cola på oss?!
jag fick det över hela mig, Elli fick också det och Nikki fick lite i ansiktet (hon satt på andra sidan bordet).
SERIÖST?!
vem fan gör så?!
VI GJORDE INTE ETT PISS MOT DOM ?!
så jävla arg så det finns inte !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0