fuck you.

jag ber er . TA på er mina skor som jag föddes med , gå i samma fotspår och sen kan ni hålla på och snacka så mycket skit ni vill ! blir så fucking irreterar på visa som skriver så jävla omonga kommentarer, ska sitta och peka ut massa fel på mig ?! varsegood, jag har ALDRIG sagt att jag är perfekt ? och det vill jag inte vara heller ? ni ska behöva slösa eran fula tid på att kommentera va ? skaffa ett liv istället asso. jag är tydligen hobbyturk , idiot, hora, bitch ? har ni ingen egen blogg där ni kan skriva om er själv istället för att jag skriva det på mina inlägg ? jag skiter i vad ni säger . jag tar INTE åt mig längre, jag har redan hört så mycket grejer.
OCH KOMMENTERA MED DITT JÄVLA NAMN ISTÄLLET, ELLER SKRIV DET TILL MIG NÅGON ANNAN STANS OM DU HAR SÅ JÄVLA MYCKET LUFT ERA PAJASER.


Kommentarer
Anonym

ta inte åt dig, dom är bara avensjuka.

du är sjukt söt och säkert hur snäll som helst.

lägg inte energi på idioter, ha det bra gumman! <3

2012-02-28 @ 19:54:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0