A6 !

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !
vi (Nikitha, Ellie ochjag) träffade Caty (Katarina), Hofh (Johanna) och EpicFaiil (Moa) idag på A6!
VI FUCKING NÄSTAN DOG !
HAR FÖLJT DERAS BLOGGAR I NÄSTAN 1 ÅR OCH AVGUDAT DOM SEN DESS, HELT KLART MINA FAVORIT BLOGGAR !
GAAAAAAAAAAAAAAAH !
VI TOG BILD MED DOM !
lägger upp bilden sen !
vi var så jävla fega i början och vågade inte fråga, vi typ stalkade dom, hahah...
men seröst vi var helt starstruck....

men aja, just nu är jag hemma hos Ellie med Nikitha också, bloggar ju då såklart från hennes dator....
vi är typ fortfarande helt.... höga på glädje !
nej men, gaaaaah !
asså dom var så snälla och gulliga, jag vill bara gifta mig med dom typ !
HAHAHAHA !
åh, älskar dom !

om ni läser detta, puss på er, ni är bäst !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0