svar på tal.

Än som hår i femman på prolympia om mina tankar om Facebook.:
Ja hej !
Du har väll gått i Helsingfors med oss femor så du
Kanske känner oss äfter fyra år då eller men Jaja du kanske har lite dåligt minne !!
IP: 78.82.251.117
19 April, 20:03
kåååh (kååå[email protected]) om mina tankar om Facebook.:
DU SUGGER SKIT KAJSA FJOLLA !!!1
OCH DU KAN SÄGA TILL ELINOR ATT HENNES FINNAR SYNS ÖVER ALLT!!!
+ DU VET INTE VEM JAG ÄR MEN VI ÄR NÄRA MEN EN DÅ SÅ LÅNGT BORTA NU FÖR TIDEN!!!
HAHAH DU KOMMER ALDRIG VETA VEM JAG ÄR 
HAHHAHAHHAHAHHAH
IP: 83.226.136.88
19 April, 19:

svar till Än som hår i femman på prolympia:
ja jag har gått med er i femman, bara för att det var en 4-5 klass så, ja.
men jag hade inte gjort det om jag hade fått välja själv.
tycker att ni femmor är jävligt katiga och kaxiga så.. ah.
men aja. kbry. ( finns vissa jag gillar dock så alla ska inte ta åt er !)

svar till kåååh: uhm okej?
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha så jävla feg är du/ni som inte ens vågar skriva ditt namn.
kommentera inte om du inte har något viktigt att säga.


HAHAHAHAHAHAHAHA. jävla fucktards som tror att jag inte vet vilka det är.
säger bara en sak.
SUG MIN KUK.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0