svar på tal

En som går i femman på prolympia !! om mina tankar om Facebook.:
Ja hej !!!!
Asså har du typ dåligt minne vi har gått i samma 
Klass sen ettan till femman och nu känner du inte oss ??
Och om ni inte vill prata med oss när vi börjar sexan pga
Av att ni vill bli kompisar med dom som går i sjuan 
Nu så kan jag se till att det inte kommer gå !!
Jag har mina kontakter !!!!!!!!!! 😡
IP: 78.82.251.117
22 April, 1

svar: det är jävligt många nya som började när vi flyttade över sexan så kom inte och säg att jag har känt er alla från 1 - 5: an, för det har jag inte. och jo, jag känner er, det är ju därför jag vet att ni är jävligt katiga och kaxiga. och om vi/jag inte vill prata med er när ni börjar i 6:an får ni ju bara acceptera det.
jag är kompisar med dom i 7:an.
hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0