sjukt bra dag.

har varit en sjukt bra dag, först skulle jag vara med Carl på morgonen, men så blev det inte för min syrra blev sjuk så jag behövde stanna hemma och ta hand om henne. fan på det.
men sen typ vid 1 messa Carl mig om jag vill hänga med till stan med honom, Izza och Ida, så då åkte jag ner dit efter att min pappa hade kommit hem.
så var jag där med dom, det var väl rätt kul, men sen kom Nikitha och då åkte vi till A6.
och sen åkte vi hem till henne och hämtade hennes grejer för hon sover här inatt.
eller ah, vet inte om det blir någon sovning, hah.
men ah, dagen har varit sjukt bra !
tack till alla som har varit med, och imån kommer bli sjukt bra !
pusspuss !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0