sanningen

okej, så det verkar som om jag är 'the bad guy' i mitt och elinors bråk, så jag ska säga varför jag gjorde det jag gjorde !
okej, så jag satt med alla tjejer i min klass på maten en dag i skolan när inte elinor va med, så börjar vi snacka om var elinor var någonstans och blablabla... och då säger någon typ 'ja och elinor har sätt det här och det här om dig' och så börjar ganska många säga att hon har snackat skit om mig. sen så säger en tjej att hon hade frågat elinor om jag var hennes bästavän och då hade hon svarat 'fan heller' och då blev jag jävligt sårad eftersom att jag tycker att elinor är/var min bästavän, men jag var antagligen inte hennes.
så då sa jag en grej om henne. behöver inte säga vad.

så ah, Elinor är inte så jätte oskyldig längre, huh?
så ni ska inte tro på något om ni bara har hört en sida av historien.



Kommentarer
Elinor Lundin

Fast, hur ofta brukade du och jag va med tjejerna i våran klass ?

Svar: Inte så ofta.

Nä, det kan ju bero på att alla tjejer i våran klass hatade oss, vi alla snackar skit om alla, som om inte någon har snackat skit om dig till mig, men jag ville inte säga något, för jag visste att det hade sårat dig och det med att en tjej från vår klass hade frågat mig och du va min bästavän, haha, asså jag har inte ens fått en sådan fråga från någon tjej från våran klass.

2012-04-30 @ 11:19:36
URL: http://elinorlundin.devote.se/
vanja

ni är väl vänner nu elller??



från vanja på prolympia :)

2012-05-02 @ 17:38:08
URL: http://haringen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0