mår fucking piss.

okej, så ah.
mår helt ärligt fucking piss.
har just förlorat min bästavän och det enda jag får just nu är hat. helt ärligt, vem fan skriver 'gå och dö' till en person bara för att dom har gjort ett litet jävla misstag? har ni aldrig begått ett misstag?
jag är ju fan inte övermänsklig. jag begår misstag, okej?
det var jävligt dumt det jag gjorde, och jag är medveten om det, men förtjänar jag verkligen att dö för det jag gjorde?
och nej, jag vet, jag är inte den finaste, smalaste eller sötaste tjejen på jorden, men seiöst.
jag förtjänar väl fan inte att dö för det eller?
ingen är perfekt.
accept it.
och vad fan ger er rätten till att säga så till mig?
okej, jag är ful, det är mitt problem, no need to worry.
okej, jag har sagt några taskiga saker om någon, det är också mitt problem.
kom på en bra andledning till att hata mig så är det hel lugnt.
jag ber er . TA på er mina skor som jag föddes med , gå i samma fotspår och sen kan ni hålla på och snacka så mycket skit ni vill !
jag blir bara så jävla irriterad på dessa jävla haters som ska sitta och peka ut felen på mig?! men okej, jag har aldrig sagt att jag är perfekt.
jag skiter i vad ni säger . jag tar INTE åt mig längre, jag har redan hört så mycket grejer.
puss på er till mina fina haters, ni gör mig bara starkare som person.
och speciellt puss till er läsare som faktist uppskattar vad jag skriver och lägger upp på min blogg !


Kommentarer
Fanny -Mina val, mina problem

Hoppas det där löser sig med din bästis.. :/

Men om du vill bli på bättre humör borde du blogga om något annat, alltså instället för att skriva att du mår dåligt.. För det blir liksom dålig stämning då..

Menar absolut inget illa, men det skulle vara kul om du skrev om något annat någon gång ;)

Tycker din blogg är väldigt bra annars, men nu börjar det bli lite enformigt om du förstår vad jag menar..

Tycker också att dina haters har väldigt fel ang. ditt utseénde, du är ju skitsöt! :o



Anyway, hoppas du förstår vad jag menar ;)



Kramiz



2012-04-29 @ 16:57:15
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0