Justin Bieber

okej, så dom som kände mig från 2-5 vet att jag vär typ världens största justin bieber fan.
pratade om honom konstant, allt jag gjorde hade något med justin att göra.
så många som kände mig då har frågat mig om jag ska gå på justins konsert om han kommer till svergie och svaret är ja. :)
jag har fortfarande en liten belieber inom mig och min bieber fever är fortfarande inte botad !
kommer ihåg att jag typ hade en twitter , en bdb, en tumblr, en facebook-sida och en blogg om justin hahah !
jag kommer ihåg att det var några tjejer i min förraklass som hatade justin, tyckte att han var sjukt ful m.m, och sen gick dom och såg hans film & guess what?
efter det visste dom ju allt om honom och typ älskade honom och han var ju sjuktligt snygg, man bara what?
och jag tycker också det är jävligt dåligt att en del som hatade justin förut har blivit beliebers nu pga hans nya låt och hans utseénde.
men jag säer dock inte det är fel att gilla honom.
jag tycker helt ärligt inte man är en äkta belieber om man inte har varit där sen början, jag gillade honom i början av 2009, då han inte var känd.
men ah, jag älskar honom fortfarande och kommer alltid att göra eftersom att han är den person jag ser upp till mest. han lärde mig att man aldrig ska säga aldrig för att allt är möjligt om man verkligen vill ha det.

dock blev jag mobbad i hela 3-5 pga att jag gillade justin. jag mådde piss, jag skärde mig och ah till och med mina bästavänner mobbade mig. så jag slutade prata om honom.
men ah, som sagt han ändrade mitt liv & jag älskar honom fortfarande lika mycket.
puss&kram !


Kommentarer
alexandra

Det är väll bättre att dom började gilla honom än att dom fortfarande hatade/hatar honom?



Och varför ska du alltid se ner på saker och ting. Det börjar faktiskt bli tråkigt att läsa din blogg när det BARA är massa neggativt.

2012-04-30 @ 18:01:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0