faaaan.



Kommentarer
Ida R

Du förtjänar någon bättre än Elinor och Elinor förtjänar någon bättre än dig. Så är det bara. Jag tycker om er lika mycket båda två och tycker ni är jätte gulliga. Sitter faktiskt och kollar på videos med er. fasen vad roligt ni hade! Och jag blir själv så glad när jag ser er tillsammans!

Tyckte det var synd att det gick ett sträck emellan er om du förstår hur jag menar. Okej det är inte så att mitt liv rasade ihop när jag läste att ni bråkade men jag tyckte det var så tråkigt eftersom ni tycker om varandra så mycket och att ni ALLTID hade så sjukt roligt! Vet inte mycket mer om er utan att ni är så himla gulliga och roliga! Sen vet jag att ni tycker om varandra jäääääääättteee mycket!



Puss&Kram, hoppas allt ordnar sig inom kort!

2012-04-29 @ 11:54:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0