bästis.

att dom där små orden kunde förstöra allt.
jag älskar dig över allt & alla. du är den person som jag ser upp mest till. du är en sån otrolig människa, så underbara så det inte går att beskriva.
fattar inte varför jag sa det.
fattar inte hur jag kunde hitta en sån otrolig människa som dig?
du är den enda personen som jag faktist kan vara mig själv med.
jag är så jävla dum.
du betyder allt för mig.
fan att det blev såhär. fanfanfan.
alla har vi gjort misstag, men detta var det största jag har gjort.

jag var en jävla fitta som sa så om dig. och du har ingen aning om hur mycket jag ångrar mig. men tro på mig när jag säger detta,  fan va jag älskar dig elinor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0